Betalen, verzenden en retourneren

Leveringen
Onze leveringen worden door alle bekende bezorgdiensten aangeboden. Voornamelijk maken we gebruik van de diensten van Post NL.

Wij streven ernaar om op werkdagen uw producten binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en informeren wij u over de verwachte levertijd. Annulering van de order en het terugboeken van het aankoopbedrag is ook mogelijk. Daarnaast kunnen we overleggen over de levering van alternatieve producten.

Wij verpakken onze producten zorgvuldig waarbij we veelal gebruik maken van gerecyclede (schone) verpakkingsmaterialen.

Verzenden en verzendkosten
Voor verzendingen binnen Nederland en België betaald u boven de 25 euro geen verzendkosten. Onder de 25 euro, is dit 5 euro.
Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.

Wij leveren onze producten wereldwijd. Klanten buiten Nederland en België kunnen per e-mail contact met ons opnemen om zich te informeren over kosten en voorwaarden. Normaal gesproken zullen de kosten binnen Europa niet veel hoger zijn dan voor klanten uit Nederland en België.

Betaalmethode
U kunt betalen via iDeal. iDeal is een gemakkelijke, snelle en veilige manier van betalen met internetbankieren van uw eigen bank. Belgische klanten betalen gemakkelijk met Bancontant/MisterCash. Daarnaast kan met creditcard (Mastercard, Visa, Maestro en Visa Electron) en bankoverschrijving (vooraf overmaken) betaald worden.
Bij het betalen met iDeal, MisterCash en creditcard wordt u in het bestelproces doorverwezen naar de beveiligde server van Mollie BV.
Ons bankrekeningnummer bij de ING bank te Gorinchem is: IBAN: NL22INGB0004384509. De BIC luidt: INGBNL2A.

Retourneren en defecten
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel tijdens het transport defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u zo snel mogelijk contact op te nemen Mondharpshop.nl.

Niet of ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.

Mocht het zo zijn dat het pakket aan de buitenzijde defect, verkeerd of beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

U heeft het recht om een defect product binnen de garantie periode te retourneren.
Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden.
U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient in te voegen zodat wij snel en efficient kunnen reageren.
Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan)

Als u niet tevreden bent met uw product(en) kunt u gebruik maken van het zichttermijn en het binnen 14 dagen aan ons retourneren. Geretourneerde producten mogen niet gebruikt zijn en moeten in dezelfde staat zijn als dat ze zijn geleverd.
Wanneer dit niet het geval is kunnen wij niet overgaan tot het terugstorten van betalingen. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Ook het terugboeken van uw betaling behoort tot de mogelijkheden.

Regels voor retoursturen
Verpak het pakket op een zorgvuldige manier en zend het terug naar Mondharpshop.nl. Wanneer mogelijk, bewaar het bewijs van verzending, U bent verantwoordelijk voor het pakket tot het bij ons gearriveerd is. Het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de kosten van het verzenden te betalen en ervoor te zorgen dat het product niet beschadigd wordt tijdens het transport.  Wanneer de producten niet fatsoenlijk arriveren, kunnen we eventuele kosten doorberekenen voordat we overgaan tot het terugstorten van het verschuldigde bedrag. Elk verschuldigd bedrag zal zo snel mogelijk betaald worden aan de rechthebbende binnen 30 dagen na het ontvangen van het product.

Wij zullen u e-mailen met de bevestiging van de ontvangst.
Als u buiten de EU woont kunnen we de originele verzendkosten helaas niet vergoeden wanneer u de bestelling annuleert. Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen neem contact met ons op.

Gastenboek

  • 10-10-2017 - Vandaag mijn starterspakketje met twee mondharpen binnen gekregen, supersnel dus!...  lees meer
  • 01-10-2017 - Eerst een starterspakket oostenrijkse mond harp en Dan nou...  lees meer
  • 16-09-2017 - Erg blij met mij nieuwe kalimba b9
    Ben mee gaan oefen...  lees meer
Plaats een bericht

Aanbieding

Mondharpshop.nl is heartbleed-safe
© 2012 - 2017 Mondharpshop.nl - Mondharp internetwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie